Saturday, November 13, 2010

New Family's House @ Bayu Park Ville





atas nie semua picture2 teratak baru utk familyku...actly, hasrat ati dah lamer nak belikan rumah nie..after aku beli umah aku sendri..lepas jer aku beli umah aku..bwk family gi beli barang kelengkapan umah baru,nampakla air muker mama excited dgn umah baru...raser cam sedey lak..slamer nie pun family aku duk kat flat ppr...sempit utk adik2 aku duduk n tdo saner..dengan adernyer umah nie, luas sikit...abah pun suker biler dpt umah baru...umah nie dibeli before aku kawin lagi..tapi awal november 2010 baru dpt kunci..cadangnyer ujung tahun pindah umah baru...jadinyer kenerla siap sikit2 utk kabinet dapur,lampu,kipas semua...

p/s: ader yg confuse dgn structure umah nie..aku taktau which part yg dorang confuse..

baby ( adik aku ) pun beli umah kat sini...selang baper umah dari family aku...so dekatla nak jenguk2 family aku nanti kan...umah nie pun dekat dgn umah aku...so senangla kalo nak jenguk2 family kan

No comments: